Falentijn2014 Falentijn2014 1 Falentijn2014 2 Falentijn2014 3

Falentijn 2014

In het kader van onze jaarlijkse Falentijnsactie, stuurden wij verschillende, inspirerende ondernemers het LOSER boek met onderstaande tekst.

"Dat succes geen rechte lijn is, weten we al lang. Daarom publiceerden we in 2010 ons boek ‘LOSER, over het kleine leed dat falen heet’. Dat ondernemer zijn in deze tijd een uitdaging is, is een feit. Dat dat gepaard gaat met de nodige ups en downs, een kans. Want met de veranderende boekenmarkt – die compleet op zijn kop staat – ligt de toekomst volledig open. Moeilijk, maar ook superspannend. Het schreeuwt om verandering, aanpassing en innovatie. Wij, als boekenmakers pur sang, geloven dat het antwoord ligt in kwaliteit, doorzettingsvermogen en staan voor wat je doet. Of dat nu over een geheel concept, een tekst, redactie, productie, beeld of pr gaat. 

Onze visie lijkt te werken. De RIDICULOUS RULES series van Anneloes zijn toe aan de vierde druk en in meerdere talen vertaald en haar INDIE BRANDS boek werd genomineerd voor de European Design Award. Willemijn won in 2013 met PUURST de titel ‘Beste Chef-kookboek ter wereld’ bij de Gourmand World Cook Book Awards en het boek DE OOSTERSCHELDEKREEFT werd tweede.

Samen werken we op dit moment aan meerdere projecten. Zoals een overzichtswerk van De Culinaire Werkplaats over food design, een serie over ambachten in Nederland, verschillende apps en een online platform over design, kunst en koken. Maar ook helpen we bedrijven, kunstenaars en andere creatieven hun boodschap te vertalen naar commerciële media en begeleiden we drukwerk, redactie, pers- en pr-traject."

Ook bezoekers aan het Festival of Failures van de BNR Business Club kregen na afloop van het event een exemplaar van LOSER mee.